Oldalak

2011. október 27., csütörtök

7. Rész - Londoni titkok

Noémi a WCn: Hogy kit szeretek legjobban? MAGAAAMAAATT!! *csillogó szemek* Mi? Magamat nem mondhatom? GÁBOOOOOOOR!!! *csillogó szemek* Mi van már megint? Olyan játékost mondjak, aki még nem esett ki? Heniiii! Nagyon jó fej és vicces is! *mosoly*
Aldó a WCn: Nagyon nem beszéltem még senkivel, annyira el voltam foglalva Hérával… De már tudom mi lesz! *gonoszan* Elmondom a titkát, kiesik, és akkor végre nem vonja el a figyelmem a többiekről! *mosoly* Nem mintha elvonná…
Heni a WCn: Noémiiii! *nevet* Annyira őrült és vicces. Valami eszméletlen.
Tiffany a WCn: Kit szeretek a legjobban? Magamon kívül? Senkit! *mosoly* Mind agyhiányos barom! Deee, muszáj lesz megkedveltetnem magam kettővel, hogy ki ne szavazzanak… Vajon ki az a két bolond, szánalmas, vesztes, aki szövetkezne? *kirázza a hideg* Noémi és Heni…
Attila a WCn: *szipog* ÉN SENKIT NEM SZERETEK! *sír* És én sem érdemlem meg, hogy szeressenek! *sír*
Héra a WCn: Akit én legjobban szeretek, az nem más, mint Petra! Vicces volt, ahogy legutóbb leoltotta Csengét! *nevet*
Csenge a WCn: Ha már muszáj választanom… Bettina! Ő neki legalább van esze és megbízható. Nem úgy, mint a többi! *sunyin néz*
Bettina a WCn: Héra mindig Aldóval lóg… Csenge parancsolgatós… Komolyan mondom, akit legjobban bírok, az Petra! Igen szoktunk veszekedni, de akkor is vicces. *mosoly* És szerintem nem is olyan hülye…
Petra: *kintről* Valaki elmondaná nekem, hogy hol a papucsom?!?! *idegesen* Ja, rajtam? *nevet*
Bettina a WCn: Tévedtem…
Petra a WCn: Akit én legjobban bírok, az Csenge! Mármint ő egy tökéletes barátnő. Megmondja helyettem, hogy mit csináljak, és így nekem nem kell gondolkodnom és ezért nem lesz annyi ráncom! *boldogan*

A repülőgépen – az első osztályon.

Héra: Kezdem megszokni ez az első osztályt! *megeszik egy muffint*
Csenge: A játék végéig itt kell lennünk, szóval szokd meg! *nevet*
Bettina: Kaphatnék egy kis mandulát? *egyik pincérnek*
Pincér: *ad Bettinának egy tál mandulát*
Petra: Bettina, nem így kell csinálni… Ha hangosan ordítasz, mindig finomabbat adnak! *mosoly* MANDULÁT DE GYORSAN! *ordít*
Pincér: *ad Petrának egy tál mandulát*
Petra: *elkezdi enni a mandulát* Hmmm… Isteni! *nevet*
Bettina a WCn: Lehet, hogy Petra bolond, viszont ő jól tudja mi a dörgés itt. *mosoly* Van valami haszna is az elkényeztetettségének.
Leó: *bejön, néhány dobozzal a kezében*
Petra: ÁÁÁÁ!! *sikít* AJÁNDÉKOK NEKEEEEM! *sikít*
Leó: Nyugi… *lefogja Petrát a fejénél fogva*
Bettina: Tudtommal ez az első osztály! Itt nem zaklathatsz minket! Őrök! *sikít*
Csenge: *megdobja egy párnával Bettinát* Mit szeretnél drágám? *csillogó szemek*
Leó: *gonoszan néz Bettinára* Mivel ti nyertetek, kaptak némi jutalmat. Ajándék a szeretteitektől. De ha nem kell el is…
Bettina: *Leó szavába vág* Helyezd magad kényelembe! *mosoly*
Leó: Az első doboz Héráé! *odadobja Hérának*
Héra: *elkapja* Ne, hogy ide gyere, és ide add! *idegesen* És ha törékeny?
Leó: Kaphatsz ragasztót… *gonoszan nevet*
Héra: *kinyitja az ajándékot* ÁÁÁÁ!!! *sikít*
Petra: Mi az? *izgatottan* Mi aaaaz? *ugrál*
Héra: A legújabb szakácskönyvem! *ugrál*
Petra: Ez olyan nagy eresztés? *leül*
Héra a WCn: *ölelgeti a könyvet* Látjátok? És ha elmondom a titkom mindennek vége! Vége a karrieremnek!
Leó: A következő ajándék…
Petra: Én! Énnnn!! *ugrál*
Leó: Bettináé! *Bettinához dobja*
Bettina: Au! *gonoszan néz Leóra, majd kinyitja az ajándékot*
Csenge: Egy fésű?
Bettina: Nem egy sima fésű… Ez a vészhelyzet fésűm!
Héra: A mid? *nevet*
Petra: Jaj tudjátok… Olyan szörnyű a haja, ezért hívják vészhelyzet fésűnek! *mosoly*
Bettina: *gonoszan néz Petrára* Nekem mindig jó a hajam! És nem azért az a neve… Hogy miért, az titooook!
Leó: Nagyszerű…  A következő ajándék…
Petra: ÉNNN!! ÉNNN!!! *sikít*
Leó: Csenge! A tied! *mosoly* Odaadja Csengének*
Héra, Bettina: Persze neki normálisan odaadod! *idegesen*
Csenge: *kinyölti a nyelvét, majd kinyitja a csomagot* Ez… *elkezd könnyezni*
Petra: Mi az? Ennyire undorító? Rosszabb, mint Bettina frizurája?
Bettina: *megböki Petrát*
Csenge: A cserkészkori jelvényeim… Ahw… A sok emlék!
Héra: Fúúú ez aztán tele van jelvényekkel… *nevet*
Csenge: Igen. *mosoly* Ha jól akarod csinálni, akkor egyedül csináld jelvény, medveölő jelvény, hegymászó jelvény, sütőrobbantó jelvény… De egy nincs meg…
Petra: Melyik?
Csenge: A kedvesség jelvény…

Cirip-cirip…

Héra: Ááá… Nem is értem, hogy miért… *irónikusan*
Leó: És az utolsó csomag…
Petra: *odafut Leóhoz, kitépi a kezéből az ajándékot* Az enyééééém! Várjunk… Ez mozog?
Bettina: ÁÁÁ!! FEL FOG ROBBANI! *rávetődik az egyik párnára*
Petra: *kinyitja a dobozt* ÁÁÁÁ!!!!
Csenge: Egy kutya?
Petra: Ő nem egy kutya! Ő A kutya! PICÚÚÚÚÚRKÁÁÁÁÁÁÁM! *megcsókolja a kutyát*
Mindenki: Fúúúúúj!

Eközben a repülőgép turistaosztályán.

Tiffany: Ez a turistaosztály szörnyű! Nem lehetünk itt még egyszer! *idegesen*
Noémi: Ne már! Szerintem nem is olyan rossz, nézd még új barátom is lett! *rámutat egy egérre*
Tiffany: ÁÁÁ!!! *felugrik a padra* Ez undorító!
Noémi: Ne már! Cin-cin a neve!
Heni: Had nézzem meg! Jaaaaj de édi! Mint Pista bácsi farmján az újszülött tehén! *nevet*
Tiffany a WCn: Talán mégsem jó ötlet az a szövetkezés…
Aldó a WCn: És akkor belém nyilallt!  Most kell elmondanom Héra titkát!
Aldó: Amúgy Noémi, tudtad, hogy Héra…
Noémi: Ne most! Cin-cin mondani akar valamit!
Cin-cin: Cin!
Heni: De okos egy teremtmény!
Attila: Okosabb, mint Tiffany…
Tiffany: Mit mondtál? *idegesen*
Attila: Te szerintem ne mondj semmit!
Tiffany: Nem tehetek róla, hogy egy idióta vagy! Mindegy. Réka elment. Kész. Ennyi! *nevet*
Attila: *szipog* RÉKAAA! *elkezd sírni*
Noémi: ÁÁÁÁ!!! ÁRADÁS!

Cirip-cirip.

Tiffany: Azt mondtad téged nem érdekel!
Attila: *feláll* Nem is!
Tiffany: Pedig te tegnap este…

Visszaemlékezés.
Attila a társalgóban ül az egyik padon. A TV-ben nézi a Totál Dráma Hangárt.

Attila: *csokit eszik*
TV: Oliver: Mi? Még játékban vagyok? Hurrá! Gyere ide Renée! *Csókolóznak*
Attila: HAZUDIIIIK! *eldobja a csokit, egyenesen a TV-nek*

Visszaemlékezés vége.

Attila: Na, jó… Talán… *szipog* RÉKAAAA!!! *sír*
Aldó: Amúgy tudtátok, hogy Héra…
Tiffany: Aj, ne most fárassz minket Aldó! Inkább te is beszélj az egérrel!
Aldó a WCn: Talán később kéne megpróbálnom…
Hangosbemondó: Mindenki a társalgóba!

5 perc múlva – a társalgóban.

Attila: *leül a sarokba* Rékaaaa… *szipog*
Tiffany: Mi ez a korcs?
Petra: Milyen korcs?? *idegesen* Ő fajtatiszta német spicc! De műveletlen festett szőke!
Tiffany: Ez nem festett!
Petra: Persze, persze… Előbb kelj fel, ha engem ilyen témában át akarsz vágni…
Tiffany: Pff…
Leó: Mai helyszínünk Anglia, London!
Héra, Heni, Bettina: HOGY MICSODA????!!!
Héra a WCn: NEEEEE!!! *elájul*
Heni a WCn: *mélyeket lélegzik egy zacskóba* Huh…huh…huh… ÁÁÁÁ!! *elájul*
Bettina a WCn: Nyugi Bettina… Om ja… Om ja… ÁÁÁÁÁ BASSZA MEG AZ OM JA!! *elájul*
Csenge: Londoooon! Ott lakik a királynő! Remélem, találkozhatok Őfelségével.
Heni: Áááá szerintem rosszul mondtad… Nem Londont akartál mondani…
Leó: De…
Heni: MONDOM NEM! *ordít*
Aldó: *Hérának súgja* Nem mondom el a titkod. Most már úgy is kiderül. *nevet*
Aldó a WCn: Minden ott kezdődött és ott is kell véget érnie…

Csing-csing.

Noémi: Sáláláááá!
Tiffany: Már most?
Attila: RÉÉÉÉKAAAA! *ordít*

/ „Megvagy” című dal átírt változata /

Héra: Úristen mi lesz itt már!
Heni, Héra, Bettina: A titkunk kitudódhat!
Heni: Ránk szegődik minden szempár!
Bettina: Mert a hazugság már nem divat!
Aldó: És akkor véged lesz hát!
Noémi: Hazudni nem jó dolog.
Attila: Saját bőrömön tapasztaltam ám… RÉKAAAAAA!!! *ordít*
Mindenki: Itt mindent titkot mindenki elcsacsog!
Csenge: És büntetés is meg lesz ám!
Tiffany: Ez száz százalék már!
Noémi: Ez biztos kis anyám!
Aldó: Ezért hát!
Mindenki: Jeee!
Aldó: Irány hát!
Mindenki: Jeee!
Aldó: Nem lesz több hazugság, ezért irány London, London!
Leó: Mire váltok még? Már leszállt a gép! NYOMÁS!

5 perc múlva – Londonban, a Buckingham-palota előtt.

Bettina a WCn: Remélem, nem találkozunk vele…
Heni a WCn: Remélem, nem találkozunk vele…
Héra a WCn: CSAK A KIRÁLYNŐ NE LEGYEN OTT! *elájul*
Bettina: *hirtelen begöndörödik a haja*
Mindenki: *röhögő görcs*
Bettina: Erre való a vészhelyzet fésű… *elkezdi fésülni a haját*
Petra: Afro Bettina! *nevet*
Bettina: *csúnyán néz Petrára, majd elkezdi fésülni a haját, de a haja elnyelte a fésűt* Ennyit a fésűről…
Leó: A feladat bejutni a palotába az őrökön át, és elrabolni a királynő bábút, majd visszajönni vele a gépre.
Bettina: Ezeket a hülye feladatokat magadtól találod ki?
Leó: Képzeld! *fellöki Bettinát, majd elmegy*
Csenge: Most elriasztottad! *gonoszan néz Bettinára*
Noémi: Jaj ezt ismerem! *odamegy az őrhöz* Bármit csinálunk, nem mozdul meg! *nevet* Tudod, ez a sapka már rég kiment a divatból…
Őr: *fellöki Noémit*
Noémi: Hééé ez csalás! *sikít*

5 perc múlva – a Legyőzhetetleneknél.

Csenge: Szerencse, hogy két őr van.
Petra: De miért ehhez jöttünk? *idegesen* Ez ronda!
Csenge: Mivel a másik csapat ment a másikhoz.
Petra: Nem értem a logikádat.
Bettina: És most hogy jutunk be? Felrobbantjuk az őrt?
Héra: Nem rossz ötlet, de… Na jó, ez egy pocsék ötlet. Nem!
Bettina: Akkor találj ki jobbat! *csúnyán néz Hérára*
Csenge: És ha simán megkérnénk, hogy had menjünk be?
Bettina: Persze, majd biztos beengednek.
Csenge: Jobb ötlet, mint felrobbantani valakit!
Petra: Ne kiabáljatok, már megijesztitek Picúrt!
Picúr: *odamegy az őrhöz, lepisili*
Petra: Látjátok mit tettetek? *dühösen*
Őr: Noooo! I got these shoes from my mother! She will kill me! Nooooo!! /Neeee! Ezt a cipőt az anyámtól kaptam! Meg fog ölni! Neeeee!!/ *elrohan*
Csenge: Ez is megoldás… Na gyorsan menjünk!

Eközben a Szuper sz. sz. Gáborok.

Heni: Jaj ne, a másik csapat már elindult!
Attila: RÉKAAAAA! *leül a földre*
Heni: Kár, hogy nekünk nincs kutyánk…
Noémi: Persze ha itt lenne Cin-cin! *csúnyán néz*
Tiffany: És most mit csináljunk?
Noémi: Úú! *jelentkezik*
Tiffany: Igen…?
Noémi: Robbantsuk fel az őrt!
Tiffany: Egyéb ötlet?
Aldó: Mi lenne ha...
Mindenki: Nem!
Tiffany: Más ötlet?

Cirip-cirip-cirip.

Tiffany: Aj… Akkor majd megoldom. *odamegy az őrhöz* Szia, szépfiú! *elkezdi simogatni az arcát*
Heni: Nem ért téged, hiába erőlködsz… *bunkón*
Tiffany: *megcsókolja az őrt*
Őr: *elájul*
Tiffany: Ez minden nyelven ugyan úgy van… *kacsint*
Heni a WCn: Végre hasznát vesszük Tiff prostis trükkjeinek! *nevet*
Attila: Rékaaaa! *sír*
Noémi: Gyorsan, menjünk!
Aldó: *megböki Attilát* Vele mi lesz?
Tiffany: Majd itt maradsz vele! *bemennek*
Aldó: De…

10 perc múlva – a Legyőzhetetlen csapatnál.

Petra: A de szép szobor! *odamegy a szoborhoz* Mintha igazi lenne… *hozzáér, de véletlenül feldönti* Ups…
Csenge: Nem elég, hogy betörtünk a Buckingham-palotába, de még egy közveszélyes nőt is magunkkal hozunk?
Petra: Hallod Bettina rólad beszél…
Bettina: *néz össze-vissza*
Héra: Neked meg mi bajod? Ráng a nyakad? Leáll a szívműködésed? ÁÁÁ ÚJRA KELL ÉLESZTENI!! *ráugrik Bettinára*
Bettina: Áááá! *lelöki magáról Hérát* Csak keresem Chu… Vagyis a bábút!
Héra a WCn: Ne keresse annyira, nehogy a végén még megtalálja Bözsit…
Héra: De a Bözsi…
Csenge: *elvörösödik az arca* TE LEBÖZSIZTED ANGLIA KIRÁLYNŐJÉT?! *fellöki Hérát*
Bettina: Én elmegyek arra, hamarabb megtaláljuk. *elmegy*
Csenge: Jó ötlet! Rajta Picúr szimat!
Petra: Picur nem szagol meg semmit! *felkapja a kutyát* Ő kékvérű eb!
Picúr: *kiugrik Petra kezei közül, elszalad*
Petra: HÉÉÉ PICCCCCCÚÚÚÚR! *utána szaladnak*

Eközben a Szuper sz. sz Gábor csapat.

Tiffany: Már megint hova tűnt az a retardált?
Heni: Már kiesett…
Tiffany: Nem az, a másik… Noémi!
Heni: Őt hagyjad békén! *megböki Tiffanyt*
Tiffany a WCn: Istenem miért ver ilyenekkel az ég? Pedig én jó kislány vagyok! *cukin pislog*
Tiffany: Tudod mit, inkább váljunk…
Heni: …külön! *elmegy*
Tiffany: De tényleg, hol lehet Noémi?

Eközben Noémi.

Királynő: Kérsz még egy teát kedveském?
Noémi: O! Mí kedves modora vala eme hölgyeménynek! Kérnék!
Királynő: *önt egy kis teát Noéminek*
Noémi: Mit is mondott hogy hívják?
Királynő: 2. Erzsébet a tisztességes nevem.
Noémi: Az jó! *nevet* Olyan komolyan hangzik… 3. Noémi! *nevet* Nem látta valahol a királynőt?
Királynő: Én vagyok az… *mosoly*
Noémi: *néz maga elé* HÁJÁÁÁÁ! *lecsapja a királynőt, a teáskannával*
Királynő: *elájul*

10 perc múlva – Heninél és Bettinánál.

Heni: Te?
Bettina: Te?
Heni: Jobb veled, mint Tiffel… *nevet*
Bettina: Igen, jobb velem, mint Tiffel! *mosolyog*
Heni: Na, de itt én keresek valakit, akarom mondani a királynő bábút!
Bettina: Én is keresek valakit, vagyis azt az izét!

Hirtelen egy ismeretlen férfi lép be a terembe.

Heni, Bettina: CHUCK?!!! *sikítanak* TE HONNAN ISMERED ŐT? ÉN KÉRDEZTEM ELŐBB! VELEM JÁRT! HOGY MI?!
Heni: Szóval te voltál az… *sípolás* Vagyis, miattad dobott? *pofon vágja Bettinát*
Bettina: Veled is járt? *pofon vágja Henit*
Heni, Bettina: UGYANAKKOR JÁRTÁL VELE, MINT VELEM?!
Chuck herceg: Nyugálom hölgyéim!
Heni: Még mindig olyan cuki az akcentusa… Vagyis! Te szemét! Miatta mentem el?
Bettina: Miatta mentem el?
Tiffany: *kibújik a sarokból* Ti egy herceggel jártatok?

Csing-csing.

Tiffany: Már megint?
Heni, Bettina: KUSSOLJ!

/ „És megindul a föld” című dal átírt változata: /

Heni: Én mindig jó voltam hozzád, te mégis őt választottad.
Bettina: Hogy teheted ezt velem, nézzél rá, neki a segge is lottyadt!
Heni: De ha neked ez az afro haj kell, te bolond vagy, úgy bizony!
Bettina: Míg így is jobb a hajam, ilyen egy igazi menyasszony!
Heni, Bettina: És csattan a pofon, és kitépem a hajad!
Heni: Hogy lehet, hogy lehet, hogy ilyen tirpákot szerettem én?
Heni, Bettina: És csattan a pofon, és kitépem a hajad!
Bettina: Hogy lehettél velem ekkora szemét?
Heni, Bettina: És csattan a pofon, és kitépem a hajad!
Heni: Már tudom, jól tettem, hogy elhagytalak rég!
Heni, Bettina: És csattan a pofon, és kitépem a hajad!
Bettina: Ilyen bunkó embert nem láttam én rég!
Heni: Nem is kell nekem egy ilyen bunkó! Ez nem is Bettina hibája!
Bettina: Pontosan! Nem az én hibám!
Heni, Bettina: *ráugranak a hercegre*
Noémi: *sikítva elrohan* GYERTEK MEG VAAAAN! *sikít*
Tiffany: Noémi miért rakta bele egy függönybe a bábút? *utána fut*
Heni: Pá bunkó! *elmegy*
Chuck herceg: Bettiná én tégéd széré…
Bettina: *megrúgja* Kussolj mamlasz! *elmegy*
Csenge, Héra, Petra: *odafutnak Bettinához*
Csenge: Megvan a bábu!
Petra: Az én kicsi kutyulim megtalálta! *megöleli Picúrt*
Bettina: Akkor mire várunk?

15 perc múlva – a repülőgépen.

Héra a WCn: Nem is tudom miért izgultam… Nem is találkoztunk a királynővel! *nevet*
Leó: Nézzük előszőr is mit talált a Szuper sz. sz. Gábor csapat!
Noémi: *kibugyolálja a királynőt a függönyből* Tádá!
Mindenki: TE AZ IGAZI KIRÁLYNŐT HOZTAD EL?!
Héra: NEEEEEEEEEEE!! *sikít*
Királynő: Mégis mi folyik itt?
Heni: Érti a nyelvünket?
Csenge: Persze, ő zseniális!
Királynő: HÉRAAAA??!?!?! HÁT NEM KITILTOTTALAK TÉGED?! *ordít*
Mindenki: TÉGED KITILTOTTAK ANGLIÁBÓL?
Aldó: *nevet*
Királynő: Héra, azt hiszem, tartozol egy magyarázattal mindenkinek!
Héra: Úgy történt…

Visszaemlékezés.

Héra: Jaj, hol van már Aldó…
Aldó: *megérkezik* Itt a süti!
Héra: Ügyes vagy drágám! *megcsókolja*
Aldó: Héra valamiről tudnod kell…
Héra: Ne most!
Királynő: Ne előttem, ha lehet…
Héra: Persze! *nevet* Itt az új kókuszos-banános-csokis torta! *odaadja*
Királynő: De… ennek… a tetején… MACSKASZŐR VAN!!! HOL VAN ALFONZ KISCICÁM?! ÁÁÁÁÁ!!! *sikít*
Aldó: Erről akartam beszélni…
Héra: NEEEEE!! *sikít*
Királynő: HÉRA SOHA TÖBBÉ NEM JÖHETSZ AZ ORSZÁGOMBA! SZEGÉNY KIS MACSKÁM NEEEE! *sír*

Visszaemlékezés vége.

Mindenki: Bedaráltál egy macskát a sütibe? És jártál Aldóval? *megdöbbenve*
Héra: Később kiderült, hogy a macska csak a sütire hullajtotta a szőrét. Aldó volt az egyik alkalmazottam, neki észre kellett volna ezt vennie. Annyira dühös lettem rá, hogy szakítottam. De azt mondta, nem mondja el a titkomat senkinek… Ha ez kitudódik, hogy macskaszőr volt a sütin csődbe megy az üzletem.
Királynő: De nem mondom el, ha megkapom… A KUTYÁT! *rámutat Picúrra*
Petra: SOHAAAA! *ordít*
Héra: Vigye! *odaadja a kutyát a királynőnek a kutyát, majd kilöki egy ejtőernyővel*
Petra: Na, mindegy van még helyette nyóc darab! *nevet*
Bettina: Mármint nyolc?
Petra: Annyi is!
Leó: Ezután a kalamajka után… Szóval látom, a Legyőzhetetleneknek megvan a rendes bábú, ezért ők nyertek! 10 perc múlva a kiszavazó teremben Szuper sz. sz. Gáborok! *mosoly*
Attila: RÉKAAAA! *sír*


10 perc múlva – a kiszavazó teremben.

Leó: Már megint ti? Kezditek megszokni mi? *nevet*
Aldó: Tiffanyra szavaztam! Kiállhatatlan és parancsolgatós…
Leó: Aldó ezt nem itt…
Aldó: Ups…
Tiffany: *csúnyán néz rá*
Aldó a WCn: Tiffanyra szavaztam! Kiállhatatlan és parancsolgatós…
Leó: Az első arany Leó útlevél Aldóé!
Heni a WCn: Attilára szavaztam. Semmit nem csinált ma… Ja, de… Bőgött… *bunkón*
Leó: A második Henié!
Tiffany a WCn: Pá-pá síró pityogó Attilaaaa! *gonoszan*
Leó: A harmadik útlevél Noémié!
Attila a WCn: RÉKAAAAA! *sír* Tiff…
Leó: Kié az utolsó? Attila vagy Tiffany?
Attila: RÉKAAAA! *ordít*
Leó: Kuss…
Noémi a WCn: *sminkel*
Leó: Tiffany vagy Attila?
Noémi a WCn: *sminkel* Attila…
Leó: Tiffany a tie…
Tiffany: *kitépi Leó kezéből az arany útlevelet* Ez alap! *mosoly*
Attila: Legalább mehetek Rékához!
Tiffany: Azok után, amit tettél vele, szerinted szóba áll veled? *gonoszan nevet*
Attila: RÉKAAAA! *kiesik a gépből*

Eközben a Legyőzhetetlen csapat.

Bettina: A hajam még mindig göndör…

Csing-csing.

/ „Isabella göndör” című dal átírt változata /

Mindenki: Csak nézed őt és már csodálod..... Bettina Göndör! (Betti..Bettina göndör) Hisz ő mindent jól csinál, te is látod. Bettina Göndör! (Betti...Bettina Göndör) Most elmondja, hogy lett őőőő… Bettina Göndör!
Bettina: Csak a pára miatt ilyen!
Mindenki: Csak nézed őt és már csodálod..... Bettina Göndör! (Betti..Bettina göndör) Hisz ő mindent jól csinál, te is látod. Bettina Göndör! (Betti...Bettina Göndör) Most elmondja, hogy lett őőőő… Bettina Göndör!


FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése