Oldalak

2012. június 9., szombat

16. Rész - Mese habbal 1.

Bettina a WCn: Hogy hova lenne jó menni? Szerintem az lenne szuper, ha Bécsbe mennénk! *csillogó szemek* Ott minden olyan jó! *elkezd számolni az ujjaival* Szép, Bécs, németek, Bécs, divat, Bécs és csodálatos!
Petra a WCn: *fésüli a haját* Hogy hova kellene mennünk? Ez nem kérdés! NEEEEWWW YOOOOOOORK! *énekelve* Annyira jó ott minden! *elkezd számolni az ujjaival, közben a fésű lóg a hajában* Szép, New York, amerikaiak, New York, divat, New York és csodálatos! *tovább fésüli a haját*
Tiffany a WCn: Párizs olyan jó lenne! *mosoly* Tele van szépfiúkkal! *kacsint* És csodálatos ruhákkal!
Gábor a WCn: Szerintem az lenne jó, ha valamilyen faluba mennénk, ahol tudnék kicsit kapálni, szántani, trágyázni… Olyan régen csináltam már ezeket a dolgokat! *szomorúan* A kezemen már nem is érzem a disznók szagát! *sír*
Heni a WCn: Mehetnénk, mondjuk… Japánba! Olyan modern! Tele van ilyen robotizékkel, meg hasonlókkal! Nekem kell robotizé! Kelllll!! *őrülten* Elpusztítani vele Gábort! *gonoszan*
Petra a WCn: Biztosan New Yorkba megyünk! És én olyan szerencsés vagyok! 2 szuper barátnőm is van! *mosoly* Bettina és Tiffike!
Tiffany a WCn: Egyáltalán nem érdekel engem Petra… A lényeg, hogy én továbbjussak! *mosoly* És ebben ő fog nekem segíteni! *gonoszan*
Bettina a WCn: Ez a Tiffany… Valami még mindig nem stimmel vele, érzem a lábaimban! De amúgy tényleg, nézzétek! *a lábát a kamerába rakja*
Heni a WCn: A legfontosabb most ELPUSZTÍTANI GÁBORT! *őrülten, beleszagol a levegőbe* Közeledik… Érzem a szagát…
Gábor a WCn: *eszik* Nyan, nyan, nyan! *mosoly* Heninek vége!*idegesen*

A repülőgépen – az első osztályon.

Petra: *mossa Tiffany haját*
Tiffany: Mosd ki, mosd ki, mosd ki!!! *nyávogva* Ha ez így marad, én meghalok! *idegesen*
Petra: Próbálom! *dühösen* És az én hajam? Teljesen… Teljesen… *dadog*
Tiffany: Talán nem kellett volna túlzásokba esnünk tegnap…

Visszaemlékezés.

Tiffany: El sem hiszem, hogy Leó adott nekünk két jegyet az LMFAO és a Nicki Minaj koncertre! *nagyon örül*
Petra: Igen! Imádok nyerni! *ugrál*
Tiffany: Én nyertem… *bunkón*
Petra: Ráadásul Hollywoodban vagyunk! *mosoly* Már megint! *nevet* Mondjuk Leó igazán adhatott volna valami csini koktélruhát…
Tiffany, Petra: *eléjük esik egy láda*
Tiffany: *belenéz* Úúúúú! RUHÁÁÁK! *sikít*

15 perc múlva – a koncerten.

Petra, Tiffany: *bejönnek a koncertterembe, csillognak, villognak, mindenki rájuk néz*
Tiffany: *Petrának halkan* Minket néznek! Nagyon menők lehetünk! *mosoly*
Petra: Ez nekem nem új! *legyint*
Férfi: Kapcsolják már ki a csillámokat! Megvakulunk! *bunkón*
Tiffany: Ch! Leó még ide is statisztákat rakott?! Totál ciki! *idegesen*
Nicki Minaj: *bejön a színpadra* STARSHIPS!

30 perc múlva.

Petra: *csuklik egyet* STÁRSÍP! Hé pincér! *elvesz egy italt*
Tiffany: BED BICSISZ LÁJK MÍ! *elvesz egy italt*
Nicki Minaj: *leejti a mikrofont, lehajol érte*
Mindenki: Fúúúúj! *undorodva*
Petra: Mekkora gigasegg! Még Héráénál is nagyobb! *csuklik* TÁCS DÖ SKÁÁÁÁJ!
Tiffany: Attól még jó a buli! *táncol*

20 perc múlva.

Tiffany: Petra én igazából utállak!
Petra: Én is! *nevet*
Tiffany: De én komolyan mondom! *nevet*
Petra: Oké! *iszik egyet*
Petra a WCn: Ez a Tiff… *csuklik* Olyan vicces! *csuklik*
LMFAO: PARTY ROCK!
Tiffany, Petra: PARTI RÁK! *elkezdenek táncolni*

A következő pillanatokban a kamera pillanatfelvételeket mutat.

Petra, Tiffany: *táncolnak az asztalon*
Pincér: Le onnan! *idegesen*
Petra: *a pincér nyakába ugrik* Gyite!



Petra: *furcsán táncol*
Tiffany: Ez az! Rázzad bébi!



Petra: *elveszi egy embertől a robotsapkát, felveszi* Jól áll?

A következő részeket a kamera már rendesen mutatja.

Ember: Lányok! Egy kis hajfodrászat? *gonosz mosoly*
Tiffany, Petra: Mehet!

8 óra múlva.

Tiffany, Petra: *a földön alszanak, felébrednek* Úristen! Mennünk kell!
Petra: *Tiffanyra néz, sikít*
Tiffany: *Petrára néz, sikít*
Petra, Tiffany: *sikítanak*

Visszaemlékezés vége.

Tiffany: Mossad! *őrülten*
Petra: Semmi esély! *bemegy a fürdőbe*
Tiffany: Jöjjön vissza a kisasszony! *idegesen*

2 óra múlva.

Tiffany: *kopog a fürdőajtón*
Petra: *kijön* Mondtam már 2 órája, hogy 5 perc és végzem! Nem tudom miért kopogtál…

Cirip-cirip.

Petra: *meglibbenti a haját* De a hajam újra tökéletes! *mosoly*
Leó: *kopog az ajtón*
Petra: Tiff!
Tiffany: De nem én voltam…
Leó: *bejön* Hölgyeim! *mosoly* Petra! Vendéged van!
Tiffany: *az ajtó felé néz* Te…? Itt? *elájul*
Réka: Igen! Én! *gonoszan; lép egyet, beleremeg a gép*
Leó: Azért ne ilyen hatásosan! *megijed* Petra mivel te meg Tiff vagytok az első osztályon mindkettőtökhöz jött valaki egy kis időre, aki szurkol nektek! *mosoly*
Tiffany: *felkel* És hozzám?
Leó: Neked senki sem szurkol… *gonoszan, kimegy*
Tiffany a WCn: Még hogy nekem senki! *sértődötten elfordul; a haja lecsapja a kamerát*
Petra: De édi! Ez az izé nekem szurkol! *ugrál*
Réka: Réka vagyok! Tudod! Én is szerepeltem a játékban…
Petra: Nem emlékszem.
Réka: Az előző évadban 2. lettem…
Petra: Jaaa! *nevet* Te vagy az, aki kikapott Attila ellen!
Réka: Gr… De nem baj! Mert olyan imádnivaló vagy! *mosoly* Nem úgy, mint egyesek! *Tiffanyra néz*
Tiffany: Grr…

A következő pillanatokban Tiffany képzelete látszik.

Réka: *egy nagyon nagy dárctáblához van kötözve*
Tiffany: *ágyúval célozza Rékát* Hahaha! *nevet, az álom kipukkad*

A következő pillanatokban újra a valóság van.

Tiffany: Te megátalkodott nőszemély! *idegesen*
Réka: Petra beszélnünk kell!
Petra: *nagyon közel megy Rékához, a szemébe néz, nem pislog*
Réka: De nem így! *arrébb löki Petrát*
Tiffany: Nem hagyom! *idegesen*
Réka: *belöki Tiffanyt a fürdőbe, bezárja az ajtót* Ezzel meg is volnánk… *gonoszan*
Tiffany: *dörömböl az ajtó mögül* Nem tarthatsz itt örökké! *ordít*
Réka: Dehogynem! *gonoszan*
Petra: Mi folyik itt? *idegesen*
Réka: Figyelj!

15 perc múlva.

Réka: Érted már Petra? Ezért nem beszélhetsz vele! Ez egy szörnyeteg! *dühösen*
Petra: *fonja a haját*
Réka: Petra! Figyelj!
Petra: Te jó ég… *remeg*
Tiffany: Ne higgy neki! *kiabál*
Petra: *feláll, idegesen elindul Réka felé* Te, hogy mersz ilyet az ÉN barátnőmről feltételezni? *minden szó után megböki Rékát*
Réka: De…
Petra: Ne mondj semmit! ŐRÖK! *kiabál*
Őrök: *bejönnek*
Petra: Vigyék el! *idegesen*
Őrök: *felemelik Rékát*
Réka: De ez az igazság! Nem teheted ezt velem! Nem teheted ezt velem! *nyávog*
Petra: *befogja a fülét* Sálálálálááááá! Nem hallom! Őrök! Vigyék!
Őrök: *kiviszik Rékát*
Petra: *kinyitja a fürdő ajtaját* Jaj, Tiff! Ez a Réka… Milyen bolondságokat talált ki rólad… *nevet* Még hogy te igazából…
Tiffany: *befogja Petra száját* Igen… Hahaha… *erőltetett nevetés* Nagyon vicces…
Tiffany a WCn: Ennyit rólad! Réka! *mosoly, lúzerjelet mutat a kezével*
Réka a WCn: *az őrök lefogják* Még rendes sztárhisztit sem csinálhatok? *idegesen* Pedig kijár nekem! Tiffnek akkor is vége lesz! Mint a hajának!
Petra: Úgy örülök, hogy te meg Bettina a barátnőim vagytok! *mosoly, átöleli Tiffet* Vajon most mit csinálhat Bettina?

Eközben a turistaosztályon.

Heni: *felébred* Zavart érzek az univerzumban! Gábor még nem zaklatott! *elkezd szimatolni* De érzem, hogy itt van…
Gábor: *eszik*
Heni: *Gáborra néz* Fúj! Mi ez az undormány?
Gábor: Pacal! Nyamiiii! Igazi csemege! *tovább eszik*
Bettina: *előre-hátra dülöngél* Hova kerültem… Hol lehet Petra? *szomorúan*
Bettina a WCn: Persze, tudtam, hogy az első osztályon van, de elég rossz érzés, hogy én itt vagyok ezekkel a… *gondolkodik* Szóval ezekkel a valamikkel, Petra fejét meg Tiffany beszéli tele!
Bettina: Bele gondoltatok már abba, hogy ne veszekedjetek?
Gábor, Heni: Nem! *idegesen*
Bettina: Jól van na! *meglepődik* Pedig Noémi is ezt akarná…
Gábor, Heni: Noémi! *összeszűkül a szemük* Ezt akarná… *elkezdenek sírni*
Bettina: De ügyes vagyok! *mosoly* Csak miattam kibékülnek!
Gábor, Heni: *egymásra mutatnak* Totál a te hibád, hogy kiesett! *idegesen*
Bettina: Vagy nem…
Heni: Totál ciki vagy Gábor! Főleg a tegnap este után…

Visszaemlékezés.

Heni: Tök szemétség ez! Tiffany és Petra koncerten vannak, mi meg itt maradtunk a gépen… Ezzel! *rámutat egy minibábszínházra, mögötte a Séf báboz, Gábor előtte ül, nézi*
Gábor: De jó! *tapsol*
Bettina: Istenkém… *lehajtja a fejét*

Visszaemlékezés vége.

Gábor: Nem tudom, mi bajod van, tök jó volt! *sértődötten*
Bettina a WCn: Muszáj, pár szövetségest szereznem, hogy kitegyem Tiffet! *eltökélten* Ha kibékítem Gábort és Henit mindketten hálásak lesznek nekem! *mosoly*
Bettina: Megbeszélés! Gábor állj fel!
Gábor: Éppen esz…
Bettina: *közbeszól* ÁLLJ FEL! *ordít*
Gábor: *meglepődik, feláll*
Bettina: Pompás! *belöki Gábort a fürdőbe*
Gábor: Hé! Vagyis… Hééé! *meglepődik* Itt van fürdő?
Bettina: *Heninek* Csak ketten maradtunk! *mosoly*
Heni: *megijed* Ne gyere a közelembe! Tanultam harcművészetet! *rúg egyet, belerúg a falba* A fenébe! *idegesen*

10 perc múlva.
Heni az egyik padon fekszik. Bettina mellette ül.

Heni: Ez furcsa… Mégis, hogy gondoltad ezt? Hogy te leszel a terapeutám?
Bettina: Csönd! *idegesen* Most én kérdezek! Mondja el mit érez…
Heni: Éppen úgy érzem magam, mint egy légy a pók hálójában. Egy különösen csinos légy! *mosoly*
Bettina: *megfog egy pálcát, megüti vele Henit* Nem jó! Mondja el mit érez Gáborral kapcsolatban!
Heni: Miatta esett ki Noémi! A legjobb barátnőm! Amikor visszajött Gábor, mindent elrontott! *a kamera belepörget a felvételbe* Büdös! Arról beszél mindig, hogy hogyan kell tehenet fejni! *a kamera belepörget a felvételbe* A fésűmmel fésülte a plüssét, Röfit! Aki nem mellesleg egy tyúk… Aztán megint elkezdett beszélni a fejés rejtelmeiről! *bunkón, közben utánozza Gábor hangját* Gábor vagyok! Ha 1-el több lenne az IQ-m elmehetnék planktonnak! *a kamera belepörget a felvételbe* Ezt érzem!
Bettina: *felébred* Valóban, ez nagyon érdekes… *ásít* És a tehénfejés után vagy előtt szerettél bele? *huncut mosoly*
Heni: Ez… Ez… nem… *dadog* Ez teljesen abszurd! *idegesen* Hogy szerethetne egy szörnyet, egy olyan kis topmodell alkat, mint én? *pózol* Utálom őt! *idegesen* És ő is utál engem… *szomorúan*
Bettina: *a szeméig befeketedik a kamera, gonosz nézés*
Bettina a WCn: Főnyeremény! *a szeme dollár alakú lesz* A kétségbeesett szerelmesnél nincs jobb szövetséges!
Heni a WCn: Nem tudom… Van benne valami! *mosoly* Egy csók talán mindent megválaszolna… Oh, szegény Noémi! *sír* Rossz barátnő vagyok!
Bettina: Majd én kiderítem, mit gondol rólad! *kacsint*
Heni: Komolyan? *mosoly*
Bettina: Igen! *kinyitja a fürdőajtót* Gábor!
Gábor: *kirohan* Végre… túl sok tisztaság… *remeg*
Bettina: *belöki Henit a fürdőbe, bezárja* Gábor! Te következel! *őrülten*
Gábor: Áááá! Ne gyere a közelembe! *Bettinának dob egy szivacsot, majd egy tálat, majd egy padot*
Bettina: Hé! *idegesen*
Gábor: *felemel egy operatőrt*
Operatőr: ÁÁÁ! *sikít*
Bettina a WCn: Nem akartam ezt használni, de…
Bettina: *elővesz egy zsebórát, elkezdi pörgetni Gábor szeme előtt* Figyeld! Kövesd a szemeddel! Nyugodj meg! *csettint*
Gábor: *lerakja az operatőrt* Igen, gazdám…
Bettina a WCn: Igen, tudok hipnotizálni! Nem szeretem használni! Nem tisztességes másokkal szemben! *szomorúan* De ha már csinálom, csináljam jól! *mosoly*
Bettina: Ha meghallod azt a szót, hogy… *gondolkozik*
Bettina WCn: Olyat kellett kitalálnom, amit itt nem szoktunk mondani!
Gábor: Igen, gazdám?
Bettina: Azt, hogy mese, olyan leszel, mint egy 4 éves! Ha megint meghallod, akkor újra a régi leszel, de nem emlékezel majd semmire! *csettint*
Gábor: *lehajtja a fejét* Igenis, gazdám…
Bettina: És most ébredj! *csettint*
Gábor: *megrázkódik* Miről is volt szó?
Bettina a WCn: Így, ha Gábor veszélyt jelent majd számomra a próba során, csak annyit mondok, hogy mese, és neki annyi! *gonoszan*
Bettina: Feküdj le kérlek, és mondd el az érzéseidet Henivel kapcsolatban! *kedvesen*
Gábor: Állva is eltudom! Ő egy kiállhatatlan kapcsolattönkretevő buta liba! És most, ha megbocsájtasz… Megyek a társalgóba! *elmegy*
Bettina: *kiengedi Henit a fürdőből*
Heni: Hogy ment? *csillogó szemek*
Bettina: Nagyon jól! Beléd van esve! *mosoly* Csak azt mondta, hogy még ne mutassátok ki egymás iránt, csak a próba végén!
Bettina a WCn: Kegyes hazugság… *megvonja a vállát* Kezdek olyan lenni, mint Tiffany… *megrázkódik*
Gábor: *kívülről; sikít* EZ MEG KI?!
Bettina, Heni: Mi történik ott? *meglepődnek*

5 perc múlva – a repülőgép társalgóban.

Mindenki: Mi történt?
Gábor: *Kingára mutat*
Kinga: *beszélget Leóval, közben Leó egy listát ír* Szójatejes kávét kérek, hozzá almás pitét tejszínhabbal reggelire! Ebéd nem tudom… Valami könnyű legyen, vigyáznom kell a csodás alakomra! *pózol* Mondjuk, extra cukros répatorta hozzá bolognai spagetti plusz két vaníliás fagylalt! Vacsora… Nem tudom, lepj meg! *nevet* És minden nap új ruhát kérek! Ez a mai darab nem is rossz… És kijár még teljes szépségápolás esténként! A hajamat csak szakértőkre bízom rá! *meglibbenti a haját*
Petra: Hé! Ezt én szoktam!
Kinga: Ne feledd Leó! Nem én akartam idejönni, szóval én diktálom a feltételeket! *felveszi a napszemüvegét* Lehet, hogy a Mályva-drámában kedves vagyok, de itt nem! *gonoszan; megfordul, meglátja a versenyzőket* ÁÁÁ! *nyávog* Ezek lennének azok? *nevet* Jó, igazából tudtam, hogy ők azok, de ez igazán dívásan hangzott!
Petra: Itt én vagyok a díva! *durcásan*
Kinga: Persze, persze… *elkezdi reszelni a körmét*
Petra: Hééé! *idegesen*
Bettina: Leó… *köhint* Nem felejtettél el valamit?
Leó: Igen tudom, hogy Kingának kell egy plazma TV is… *ír*
Csenge: *bejön* Huh! Veszekedést hallottam! Most jön a legjobb rész! *leül, mosoly*
Leó: Ja igen! Az új versenyző: Kinga!
Mindenki: Amúgy ki is ez?
Kinga: Én vezettem a Celebvadászatot! *idegesen* Erre nem emlékezni… *elkezdi festeni a körmét*
Petra a WCn: Ebben a műsorban csak egy díva lehet! És az…Ki is az? *gondolkozik* Igen, az ÉÉÉNNN vagyok! *idegesen*
Tiffany: Hogy fog így véget érni ez a show, ha mindig visszajön valaki? *bunkón*
Leó: Ő nem jött vissza, ő most debütál… És más már nem fog! Ez sem volt a tervben… Csak a szerződések! *idegesen*
Heni: *kinyújtja a kezét Kingának* Üdvözöllek a versenyben! *mosoly*
Kinga: *jól megfigyeli Henit; elővesz egy fertőtlenítőt, lefújja vele Heni kezét, kezet fog vele* Neked az öröm! *nevet*
Gábor: Szia! *kinyújtja Kingának a kezét*
Kinga: *Gáborra néz* Ne hülyéskedj, ennyi fertőtlenítőm, ami hozzád kellene, nincsen! *gonoszan nevet*
Kinga a WCn: Nyávogni fogok, bunkó leszek mindenkivel! Így remélem, hamar kiszavaznak és visszamehetek a… Mályva-drámába! *csillogó szemek*
Petra: *Bettinára néz* Bettiiiinaaa! *Bettinára ugrik*
Bettina: Eh… Nekem is hiányoztál…
Leó: Kinga! A bemutatkozó dal! *mosoly*
Kinga: Muszáááááj?! *nyávog*
Leó: Igen! *bunkón*

/ „I wanna go” című dal átírt változata /

Kinga: Béna vagy te! *Tiffanynak* Béna vagy te! *Bettinának* Béna vagy te! *Gábornak* Te elmész… *Heninek* És te… Te totál béna vagy! *Petrának*
          Én csak egy szerencsétlen díva vagyok,
          Akire rájártak nagyon a bajok, a bajok, bajok…
          Pedig én olyan, kedves vagyok.
          Nem is vagyok olyan, mint a „Bajos csajok”, csajos, bajok…
          Nézz, engem!
          Kövess, engem!
          Sze-szeress, engem!
          Én én én a dí va va, egy cso cso csodás díva vagyok én!
          Én én én csakis én én én, nyerhetek ek ek,
          Hisz egy csoda vagyok! Az vagyok!
          Én én én a dí va va, egy cso cso csodás díva vagyok én!
          Én én én csakis én én én, nyerhetek ek ek,
          Hisz egy csoda vagyok! Az vagyok!
Mindenki: Hééé! *idegesen*
Heni: Szerintem jófej! *mosoly*
Tiffany: Hiszen ő egy bunkó! *idegesen*
Bettina: Furcsa, hogy ezt te mondod… Mégis, ebben egyetértek veled!
Gábor: Igen! És nem szereti az illatomat! *dühösen*
Mindenki: Igazából azt senki…
Petra: Vágjuk ketté a bankkártyáját!

A következő pillanatokban Petra képzelete látszik.

Dühös tömeg: *fáklyát, vasvillát fognak; üldözik Kingát*
Kinga: Neee! *fut*
Petra: MUHAHAHAHA! *villámlás; az álom kipukkad*

A következő pillanatokban újra a valóság van.

Kinga: *csettint, mire minden elsötétedik; a reflektor megvilágítja őt, köröz körülötte, majd hirtelen ráközelít; térdre rogy* Ne tegyétek ezt velem! *könnyezik*
Csenge: Ez haláli! *nevet*
Kinga: *Csengének* Te is totál ciki vagy…
Csenge: Fogjatok le!! *idegesen*
Kinga a WCn: Tökéletes! Megutáltak és nagyképűnek tartanak! Nem, mintha nem lennék az! *nevet* Így tutira én fogok kiesni! *boldogan*
Leó: *tapsol egyet, mire újra világos lesz* Így!
Kinga: Most elrontottad a drámai jelenetemet! *idegesen*
Leó: Rátérnék a próbára! Szóval… *hirtelen altatólövedéket lőnek a nyakába* Mi a… *elájul*
Gábor: *lányosan sikít* Mind meghalunk!
Csenge: Leó drágám! Neee! *eltalálja egy lövedék* Neee! *elájul*
Petra: Túl gyönyörű vagyok a halálhoz! *sikít; a seggét eltalálja egy altatólövedék* Ne! A csodás hátsóm! A tomporom! *elájul*
Tiffany: Kár érte… Legalább ÉNNN élek! *pózol; eltalálja egy lövedék; elájul*
Gábor: Hagyjatok! *elkap a fogával egy altatólövedéket, de eltalálja egy másik; elájul*
Heni: Neee! Szere… *eltalálja egy lövedék, elájul*
Bettina: *elkezd futni, de eltalálja egy altatólövedék; elájul*
Kinga: *sóhajt egy nagyot* Kérlek, inkább én… *megfog egy lövedéket, magába nyomja; elájul*
Séf: *bejön* Mi lesz versenyzőinkkel? Ki lövi le őket? Tiffany titka kiderül?
Tiffany: *lassan felnyújtja a kezét* Nee… nee.. nem…
Séf: *belelő még egy altatólövedéket Tiffanyba* Maradj! Kinga beilleszkedik? Mi lesz a próba? Lesz valami Heni és Gábor között? Mivel letelt a műsoridő, ezért ezt csak a következő részben tudhatják meg nézőink!

FOLYTATJUK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése